λογότυπο,εικόνα για σύνδεση με την αρχική σελίδα

ΜΑΡΓΕΤΟΥΛΗΣ ΝΙΚ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ-ΧΕΙΡΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ

ΚΙΝΗΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ

εφαρμογή ασκήσεων κινησιοθεραπείας στο πόδι Το βασικότερο «εργαλείο» μιας θεραπευτικής συνεδρίας είναι η κίνηση, η οποία θεραπευτικά συνιστά την κινησιοθεραπεία. Στόχος της είναι η διατήρηση της καλής κινητικότητας των αρθρώσεων, η πρόληψη της δυσκαμψίας, η αποκατάσταση παραμορφώσεων, η διατήρηση της ελαστικότητας και της καλής κυκλοφορίας του αίματος στα μαλακά ενδαρθρικά και εξωαρθρικά στοιχεία και η αύξηση της μυϊκής δύναμης. Κατά την διάρκεια των τελευταίων 50 ετών αναπτύχθηκαν διάφορες μέθοδοι με αυτόνομη επιστημονική στήριξη και αφορούν τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούμε την κίνηση. Ανάλογα με τον τομέα αποκατάστασης (π.χ. νευρολογικά, ορθοπεδικά περιστατικά κ.α.) η φυσικοθεραπεία χρησιμοποιεί την κίνηση είτε αυτόνομα είτε με την χρήση διαφόρων μηχανημάτων (π.χ. ποδήλατο, διάδρομος κ.α.). Σαν μέθοδος έχει αρκετά πλεονεκτήματα αφού θεωρείται ένας από τους καλύτερους τρόπους πρόληψης και θεραπείας και διατήρησης του αποτελέσματός της σε βάθος χρόνου. Βασίζεται πάνω σε κινησιολογικές δομές, μελετώντας την ανθρώπινη κίνηση ενώ ταυτόχρονα συνδυάζει την ανατομική και τη νεύρο-φυσιολογική γνώση του ανθρώπινου οργανισμού.

Συνίσταται κυρίως σε ασθενείς που πάσχουν από:

Η κινησιοθεραπεία όμως σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να αντενδείκνυται διότι μπορεί να επιδεινώσει τα συμπτώματα ή ακόμη να καθυστερήσει την φυσική αποκατάσταση της πάθησης. Αυτό μπορεί να αφορά τα εξής:

Ως σκοπό έχει να αναπτύξει τις κατάλληλες συνθήκες ώστε ο ασθενής να μπορεί να αντεπεξέλθει στις εκάστοτε λειτουργικές του δραστηριότητες και ανάγκες όσο γίνεται πιο ομαλά και φυσιολογικά. Εκτός από την επιλογή των σωστών ασκήσεων, η επιτυχής έκβαση εξαρτάται από το πόσο συνεργάζονται θεραπευτής και ασθενής μαζί

Τα προγράμματα κινησιοθεραπευτικής άσκησης βοηθούν ταυτόχρονα και στον καλύτερο αυτοέλεγχο των συμπτωμάτων περιλαμβάνοντας:

Η εξατομίκευση των προγραμμάτων άσκησης πρέπει να γίνεται ανάλογα με την πάθηση, την ηλικία, την ικανότητα του ασθενούς, το φύλο, τις σύνοδες παθήσεις, το βάρος και τα λοιπά χαρακτηριστικά.

χαλαρό τρέξιμο στην παραλία μηχανισμός κίνησης εκγύμναση ηλικιωμένων ανθρώπων dumbbells

Επιστροφή στην αρχή
της σελίδας